Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - ..{ الدليل السياحي لمنتديات شباب فلسطين ..مدينة {حيفآ}--> مع || اســامهـ ||
عرض مشاركة واحدة
قديم 05-07-2009, 08:40 PM   #136
دموع الحنين
I ♥ PALESTINE
 
الصورة الرمزية دموع الحنين
WORLD CUP

قوة السمعة: 53 دموع الحنين will become famous soon enough

افتراضي رد: الدليل السياحي لمنتديات شباب فلسطين ||mahynaaz||

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahynaazمشاهدة المشاركة

وبكده تكون انتهت رحلتنا فى عاصمة جبل النار مدينة نابلس

إنشالله تكونوا استمتعتم بالرحلة معانا

وجه دورى لاختار حد يكون المرشد السياحى الجديد


//


بس قبل ما اختار

بدى اشكر محمد (ابو يقين) كتير على اختياره إلى المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahynaaz وبكده تكون انتهت رحلتنا


استفدت كتير من الموضوع

وعرفت معلومات كتيرة

وشكراً كتير لدموع الحنين ( موضوع رائع )

يعطيكى الف عافية يا قمر

وجه دورك لتكونى الدليل السياحى




وده معناه إنى بختار من بعدى


( دموع الحنين )







يعطيكي 10000000000000 عافية حبيبتي ماهي :36_3_9[1]



مع انكــــ مصـــرية و ما بعمرك فتي فلسطين او زرتي مدينة نابلسفى عاصمة جبل النار مدينة نابلس إنشالله تكونوا استمتعتم بالرحلة36_3_11[1

بس ما شاء الله عنك دليل سياحي رااااااااااااائع :36_3_19[1



معانا وجه دورى لاختار حد يكون المرشد السياحى الجديد \/\/معانا وجه دورى لاختار حد يكون المرشد السياحى الجديد \/\/معانا وجه دورى لاختار حد يكون المرشد السياحى الجديد \/\/ أأ نــــــــــــــــا


شكرااااااااااا على اختيارك اللي ماهي وشكراً كتير لدموع الحنين ( موضوع رائع ) يعطيكى الف


حبيبتي ربنا يوفقك انتي الاروع يا عسل



بانتظار دموع الحنين :36_17_5[1







بتعرفو تحكو الماني زيي

Wir sind Liebhaber der deutschen
Ja in der WM
  اقتباس المشاركة