Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - كليب ..: ماما ريم :.. أكثر من رائع
عرض مشاركة واحدة
قديم 02-21-2006, 06:58 AM   #1
رفعت
عضو مثالي

قوة السمعة: 38 رفعت will become famous soon enough

افتراضي كليب ..: ماما ريم :.. أكثر من رائع

كليب

\7


اكثر من رائع

http://www.megaupload.com/?d=AGIN1UZO

أو

http://rapidshare.de/files/12598321/..._____.DAT.html

انشاد الطفلة مي يسرى
طبعا اللي ما بيبكي بيكون قلبه قاسي

كلمات الأنشودة

قلبك .. قلب أم ماهوش جحر .. حضنك .. كل حب و كله خير ..
لكن .. أقوى من كل البشر .. ع المعتدى صوتك زئيــــر ..
شايله إيه بين أحضانك يا ماما مكانى ..

لعبه ليه ؟ أو هديه ؟ جيبهالى!
يمكن تكون لعبه لعبيده خايفه ماما توريهالى ,,
وريهالى و لو شويه ..
ضحى حلوه ما هيش شقيه ..
مش بتاخد حاجه غير لو جايبهالى ..


ماما ريم ليه لبستى طرحتك ؟؟!!
أنت خارجه يا ماما بره ؟
طب عبيده حضرتك .. كان معاكى ف كل مرة !
مش هتخدى عبيدة ليه ؟
لو بكى هعمله ايه ؟
حتى مع بابا يا ماما مش بيسكت بين أديه ..
مش بيسكت غير ف حضنك .. مش بياكل غير ف حضنك ..
كل حاجه عنده أنت.. كل حاجه عنده حضنك..
نعمل ايه و احنا ف بعدك ؟؟!


نفسى أعرف أيه أهم .. من عبيده و من ضحى ..
عمالين ننده عليكى و انتِ بزيدى الخطى ..

طب إرجعى يا ماما أوام .. معرفش من غيرك أنام ..
غير لما تحكيلنا الحكايه .. أنا و عبيده عشان ننام ..
أمــــــــى .. أمــــــــى

أمــــــــى .. أمــــــــى
أمــــــــى .. أمــــــــى
أمــــــــى .. أمــــــــى

أنا و عبيده لسه سهرانين .. لما تيجى تنيمينا
انا و عبيده يا ماما لسه محتجينك تمسعى دمعة عنينا ..
يا أحلى كلمه كنت نفسى اقولها تانى
كنت شايله كا بين اديك لغم مكانــى ..


دلوقتى بس عرفت ايه كان أغلى منا
دلوقتى بس عرفت ليه زادت خطاكى
تسلم خطاكى و تسلمى لمسرى رسولنا
يارتنى كنت أنا و عبيده هناك معاكـى


و بلغى رسولنا السـلام .. و قوليله بتحبك ضحى
و حبى مش هيكون كلام أنا بعد ماما على الخطى


هــي صــاحـبـك يــا نشــوو




  اقتباس المشاركة