رد: ..{ حفل إفطار جماعي على شرف منتديات شباب فلسطين }..
يا عيني يا عيني
افطار جماعي
مبروك عليكم مسبقا اللمة الحلوة دي
و يا بختكم بيها صراحة
بصو
أنا عايزة صور
صور كاتير اوي
اوي اوي
ابص عليها لحد ما ازهق و احس و كأني كنت معاكم و فطرت معاكم
و عايزة تفاصيل مملة
يعني تحكولنا بالضبط عملتو لايه اكلتو ايه صليتو فين
و الحجات دي يعني
انتو عارفين
و من الفضول ما قتل
ههههههههههههههههههههه
بعدين ملاحظة
انت هتسافر فين يا محمود ؟
و ليه ؟
و امتة ؟
و ربنا يوفقك و يوفق كل أعضاء المنتدى و أمة المسلمين أجمعين
|