![]() |
سبب ترحالي
اولا اسمحولي اقلكم ان الخاطره دي مش بتاعتي , بس بتاعت اغلى الناس عندي , صاحبتي و حبيبتي و اغلى عندي من اختي . احلام بتحب الشعر اوي و ليها محاولات كتيره و كلها روعه , فقلت انزلها هنا عشان الكل يدي رايووو فيها ربما يكون سبب ترحالي ان يكون حبك يفوق احتمالي فكلما وجدتك امامي اكون في شدة ضعفي و افقد توازني و يتبدل حالي و اخاف ان اكون لاقيتك بعد ضياع اواني ان تضيع مني مثلما تضيع نقطة هواني ظلمة اليالي او ان لا انتبه فجاه فاجد انك لم تكن الا حلما في خيالي او ان تكون املا جديدا يتحقق مثل بعض من آمالي او يكون حبي فيه عذابي و لاني اخشى تقلبات الايام اخترت ان ارحل عنك و لو كان رحيلي عنك فيه فنائي |
رد: سبب ترحالي
كلمات رائعة جدا لكي مني ارق واطيب التحية |
رد: سبب ترحالي
بالنيابة عن احلام بقلك مرسي عالمرور |
رد: سبب ترحالي
كلمات رائعه وراقية وجذابه احيكي واحيك صديقتك
وبلغيها انه تم اعطائها 10 نقاط عليها ههههههههههههههه |
رد: سبب ترحالي
مشكور عالمرور يا ابن فلسطين عموما انا مش هبلغها عشان هتشوف بنفسها و مرسي منها عال 10 نقط منها مش مني هههههههههه |
| الساعة الآن 08:43 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
new notificatio by 9adq_ala7sas