![]() |
باحث عن
باحث عن الحنان فى دنيا غداره بيقول يا ألف آه على ناسها يخساره فى كل كتاب أمان الا فى ايامنا يا ريت تقول يا زمان فين هى احلامنا ببحث فى كل مكان يمكن ارجعها ولا ادوب فى كتاب من كتر اوجعها خلاص بقى يازمان يا تخدنى ... يا ترجعها اصلى انا تعبان من الغربة فى بعادها دقيت على الف بيت ما عرفت عنونها يتقولى هى فين ......يا تودينى ليها انا بقالى سنين ما اعرف اراضيها قسيت كتير وبكيت وما عرفيت القيها . :icon26: :s (43): :icon26: دى اول مشاركة ليا معاكم يارب تعجبكم اميرة |
رد: باحث عن
وهاي أحلى مشاركة منك :)
بتجنننننننننن كتير والله ^^ يسلمو هالايدين .. |
رد: باحث عن
أميرة عربية
نرحب بوجودك في منتداك وبداية موفقة ان شاء الله بأنتظار مشاركاتك الجميلة دمتي بألف خيــر |
رد: باحث عن
يسلمووو اختى أميره علىالكلمات الرائعه شكراااا كتيييييييييير يعطيك العافيه ما تحرمينااا جديدك |
رد: باحث عن
اميرة عربية: بحسن ذوقك.. بطيب كلمتك بجمال لحنك وترانيم قلمك اهلا بمن اتانا وفي جعبته شعاع من نور اضاء منتدانا ..وانار وجوده نرحب بك بكل فخر بمنتدى شباب فلسطين ومن هنا..من قسم الشعر والخواطر نرسل اليك سلاما مكللا بأنقى باقات الزهور.. جالت كلماتك الرقيقة الى الاعماق.. وحفرت بالوجدان.. فلا تحرمينا منها ابدا دوما في انتظار كل جديد منك..بكل شوق محبتي.. |
رد: باحث عن
|
رد: باحث عن
يشرفنى ويسعدنى وجودى بينكم
اهل واخوان واصحاب همم الحمدلله ان لاقت الخاطرة القبول واشكركم على مروركم الغالى والعظيم على خاطرتى المتواضعة . لكم كل الشكر والاحترام . اميرة عربية |
رد: باحث عن
ما عندي حكي اكثر من كلام اخواني ,,,,, اهلا فيكي في منتداكي يا اميره
بشار |
رد: باحث عن
حلوة كتير مرسييييييييييييييييييييييي مني الك كتير كتير
|
رد: باحث عن
مشكور بشارالغالى ................. انا مش عارفه اشكرك على انك عرفتنى بالمنتدى ودا فضل كبير منك
ولا اشكرك على مرورك يا سلطان الشعر والخواطر كل تقديرى واحترامى للجميع |
| الساعة الآن 10:41 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
new notificatio by 9adq_ala7sas