Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات شباب فلسطين - باحث عن
منتديات شباب فلسطين

منتديات شباب فلسطين (https://shabab.ps/vb/index.php)
-   منتدى الشعر و الخواطر (https://shabab.ps/vb/forumdisplay.php?f=47)
-   -   باحث عن (https://shabab.ps/vb/showthread.php?t=21398)

اميرة عربية 08-21-2006 08:25 AM

باحث عن
 
باحث عن الحنان فى دنيا غداره

بيقول يا ألف آه على ناسها يخساره

فى كل كتاب أمان الا فى ايامنا

يا ريت تقول يا زمان فين هى احلامنا

ببحث فى كل مكان يمكن ارجعها

ولا ادوب فى كتاب من كتر اوجعها

خلاص بقى يازمان يا تخدنى ... يا ترجعها

اصلى انا تعبان من الغربة فى بعادها

دقيت على الف بيت ما عرفت عنونها

يتقولى هى فين ......يا تودينى ليها

انا بقالى سنين ما اعرف اراضيها

قسيت كتير وبكيت وما عرفيت القيها .


:icon26: :s (43): :icon26:
دى اول مشاركة ليا معاكم يارب تعجبكم
اميرة

AnGeLa 08-21-2006 08:46 AM

رد: باحث عن
 
وهاي أحلى مشاركة منك :)

بتجنننننننننن كتير والله ^^

يسلمو هالايدين ..

عاشق الحرية 08-21-2006 09:38 AM

رد: باحث عن
 
أميرة عربية

نرحب بوجودك في منتداك

وبداية موفقة ان شاء الله

بأنتظار مشاركاتك الجميلة

دمتي بألف خيــر

لولو فلسطين 08-21-2006 01:44 PM

رد: باحث عن
 


يسلمووو اختى أميره علىالكلمات الرائعه

شكراااا كتيييييييييير

يعطيك العافيه

ما تحرمينااا جديدك

ملكة الرومانـسية 08-21-2006 03:45 PM

رد: باحث عن
 
اميرة عربية:

بحسن ذوقك..

بطيب كلمتك

بجمال لحنك

وترانيم قلمك

اهلا بمن اتانا وفي جعبته شعاع من نور

اضاء منتدانا ..وانار وجوده

نرحب بك بكل فخر بمنتدى شباب فلسطين

ومن هنا..من قسم الشعر والخواطر

نرسل اليك سلاما مكللا بأنقى باقات الزهور..

جالت كلماتك الرقيقة الى الاعماق..

وحفرت بالوجدان..

فلا تحرمينا منها ابدا

دوما في انتظار كل جديد منك..بكل شوق




محبتي..

أحمد فاروق مرضعة 08-21-2006 08:20 PM

رد: باحث عن
 
أنا مع الملكة بكل كلمة وحرف
أهلاً بك

اميرة عربية 08-22-2006 06:02 AM

رد: باحث عن
 
يشرفنى ويسعدنى وجودى بينكم

اهل واخوان واصحاب همم

الحمدلله ان لاقت الخاطرة القبول

واشكركم على مروركم الغالى والعظيم

على خاطرتى المتواضعة .


لكم كل الشكر والاحترام .


اميرة عربية

السلطان بشار 08-22-2006 01:39 PM

رد: باحث عن
 
ما عندي حكي اكثر من كلام اخواني ,,,,, اهلا فيكي في منتداكي يا اميره
بشار

دلوع الشام 08-22-2006 03:57 PM

رد: باحث عن
 
حلوة كتير مرسييييييييييييييييييييييي مني الك كتير كتير

اميرة عربية 08-22-2006 11:44 PM

رد: باحث عن
 
مشكور بشارالغالى ................. انا مش عارفه اشكرك على انك عرفتنى بالمنتدى ودا فضل كبير منك

ولا اشكرك على مرورك يا سلطان الشعر والخواطر


كل تقديرى واحترامى للجميع

اميرة عربية 08-22-2006 11:47 PM

رد: باحث عن
 
كل بلد وليها دلوع ............... لما يكون للشام دلوع بيكون صاحب قلوب كل البشر


نورت خاطرتى المتواضعة يا ابو الدلع والدنيا كلها


الساعة الآن 12:13 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
new notificatio by 9adq_ala7sas