![]() |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
شـو رأيكـم أروح أنــام وبرجــع بكــرة بكمــل ان شــاء اللــه .. :) تصبحــو علــى خيــر افـري بــدي :icon11: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
منورة ندوش
كيفك ؟ سؤالي ليش حاولتي ترني عرموش وماحاولتي ترني علي :'( ؟ وشو اكتر اشي باذي ندى ؟ واكتر اشي بفرحها ؟ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
تسلمیلی یا قلبی >>>>>>> |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
نـدوش منـورة حبيبتي موااااه الك ف2 ..
ممممم ندوش بتحبيني ؟؟ عمرك تدايئتي مني بشي ؟؟ مين أكتر شخص بتحبيه بالدنيـا كلها غير امك وابوكي ؟؟ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
أجوبتك حلوة كتير عجبتنى والله ممكن سؤال كمان ندوشتى بتحبينى قد ايه ؟؟ (قد البحر وقد السماء وقد الدنيا كلها) قولى كده بغششك أنا ههههههههههـ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
أختى وردة الأقصى إنتى متأخرة عن الإجابة على الأسئلة ليه أتمنى يكون السبب خير بس لازم تعرفى إن الأسئلة اللى بيسألها الأعضاء سألوها بسبب إهتمامهم بمعرفة أمورك فلا تتأخرى فى الإجابة علينا وعلى العموم فترة العقوبة خلاص هتنتهى بكرة إن شاء الله تخرجى بالسلامة ههههههههههههههه تقبلى مرورى ولا تتأخرى علينا |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
أهــلاا وسهــلا خيــي لا من ناحيـة أخـرج بالسلامـة اتطمـن ئدهــا وئــدود وغيــر هيـكـ الأعضــاء مش مغلبينــي بأسألتهــم :showoff: نورت صقر الأردن :s (43): |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
له له
مش مغلبينك ؟؟ والله مش خبريه طيب خدي هالسؤال ؟ وبدي جواب صريح لو اجيتي بيوم على المنتدى وحكولك انو ليال ماتت ؟؟ شو بتعملي ؟؟ ئديش بتتأسري بهيك خبر ؟؟ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
هــلاا واللــه خطــاب المصــري :s (43): ياســلام على الواسطـة الصعبــة اللــي بتجيبلــي اسئلــة صعبــة :icon11: اي وأنــا ئدهــا.. ئــد ماكــان سؤالــكـ تعجيــزي راح اجاوبــكـ عليـــه :showoff: أحــم أحــم طيب أجــاوب ع ســؤالكـ مـع إحتــرامي لمصــر والشعـب المصـري بـس حكومتهــا زفــت للأســف :icon11: ومــن زمــان نفســي تجيلــي هالفــرصــة بينــي وبينــكـ :showoff: طبعــاً أول شـي راح أســاويه راح أحكـم على مبــاركـ وأعوانــه بالسجــن مــدى الحيـــاة وهــاد أقــل شــي بستحقــوه :matrix: تـــاني شــي وأهــم شــي فتــح المعابـــر :showoff: تالتـــاً : بسمــح بدخـــول كــل المساعــدات اللازمـــة للشعــب الفلسطينـــي ,, وطبعــاً قصــدي واضـح كـل شـي يعنــي كــل شــي :icon11: رابــعـــاً : تحسيــن مستـــوى المعيشــة فــي مصــر وزيـــادة الرواتــب للشعــب المصــري :matrix: خامســاً : بمـا أنــو فـي كتيــر مـن شيــوخ مصــر اللــه يهديهـم عـم يحللــو الحــرام ويحرمــوا الحــلال وعــم يفتــو فتــاوي غلـط ,, راح اقضــي علــى كــل نقطــة فســاد في مصــر ,, وأعمــل منهــا دولــة اسلاميــة 100%.. طبعــاً هيـي دولــة اسلاميــة وماحــدا بقــدر يحكـي غيــر هيـكـ بــس فــي بعـض الشوائـب :icon11: وطبعــاً فــي شغــلات كتيــر بــدي اعملهــا بـس اسيــر حاكمــة على اي دولــة عربيــة مش بـس مصـر :b: وهــاد الشـي من سابــع المستحيــلات يصيــر ههههههههههههههه :showoff: نــورت خيــي خطـــاب إنــت وأســألتـكـ :s (43): شــو رأيــكـ بالجـــواب :showoff: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
لا حبيبتــي خــدي راحتــكـ ولــووو انــا وانتــي واحــد مافــي فــرق بينــا مــو :showoff: :icon26: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
وردة الاقصي .
مبروك عليكي السجن :d المهم السؤآل حيكون كالتالي . دآدي يعني عمو يعني الوآلد يعني ابوكي طلب منك ترك من تعزين من صديقاتك بدون سبب من الاسباب فهل تقبلين طلب الدآدي تاعك؟؟ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
هلا هلا السيف عدي زمان عنك نورت والله :s (43): أكتر سؤال بحس حالي بسجن ممممم :icon9: إمتى نتيجتكـ بتطلع هههههههههه :icon11: بحس حالي خايفة لما حدا يسألني عن النتايج :b: :s (43): |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
أهليـــــن أبـــو يقيــــن :s (43): أنـــا الحمــدلله تمــام ,, إنــت كيفــكـ ؟؟ يسعـــدلي هالطلـــة ياحــئ :s (43): ممممم رأي بالأعضــاء مــؤيــد رجــل ٌ والرجــال قليلــو يعنــي عنجــد ماشفــت متلــه لا بأخلاقــه ولا بطريقــة تفكيــره ولا بذكــاءو ,, صــارلو فتــرة غايــب :icon5: حــاسة فـي شـي ناقـص بالمنتــدى :icon5: اللــه يوفقــو ويسعــدوو بحيــاتوو ويرجعــه بالسلامــة يــارب :s (43): محمـد بعـد الحركـة اللـي عملهـا اليـوم معـي لاتعليــق :icon31: أبــو يقيــن نوراة المنتـدى :s (43): يعنــي تواجـدك كتيــر حلــو بتعمـل أحــواء وحركـة حلـوة علـى صغـر عمـرك بـس اسم اللـه عنـك تفكيـرك تفكيــر شـب واعــي حوريـة فلسطيــن هي توأمتــي وحبيبتــي وروحــي وعمــري عنجــد مابقــدر اتخيــل حيــاتي بدونهــا صحيــح أنــي بزعــل أحيــاناً من بعض حركـات بتعملهـا معـي :icon11: بـس واللــه كـل يــوم بحبهــا أكتــر من اللــي قبلــو :icon26: اللــه لايحرمنــي منهــا ولايـــوم :icon26: دمـوع الغــربة :icon9:ما احتكيـت فيهـا كتيــر بـس مـن خــلال كم رد شفتـو إلهـا لقيتهـا بتناقـض حالهـا بحالهــا ,, ومتســرعه كتيــر باتخــاد قراراتهــا :icon9: سـوري بـس هــاد اللـي شايفتـه :icon31: أوكـي أبـو يقيـن بتأمـر 3 أعضــاء من عنـدي ليمـــار توأمتــي نمبــر 2 نفـس التفكيــر نفـس الهبــل انــا وياهــا :showoff: احيــاناً بنحكــي بالألغــاز قــدام البنــات مشـان مايفهمونــا :icon11: وأحيــاناً هيــي عم يطيــر تفكيرهــا لبعيــد وبتسيــر تسبنــي :icon11: ياختــي عســـل شو بــدي أحكــي لأحكــي عن لمورتـــي :showoff: بحبــــــــــــــــــــــــــــــك رورتــــــــــي :icon26: ماهينــاز هالبنــت لفتتلــي نظــري مـن أول ماسجلـت بالمنتــدي حبيتهــا مـن قبــل ما أحكـي معهـا أي كلمــة هيـك للــه فـي اللــه واعيــة فهمــانة راكــزة وزكيــة كتيــر ماشاللـه عنهــا :icon26: حبيبــة قلبــي ماهينــاز تؤبشينــي شــو بحبـــكـ :icon26: __________ تعبــت بكفــو تنيـــن ؟ :icon11: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
|
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
صايرة في سجون كلو من ورانا ههههههههههههه مشكووور خطااب على المبادرة الحلوة مين بالسجن لا لا لا مش معقول ( وردة المنتدى ) اخر الاحزان اختي ههههه اسئلتي وانتي اعرف كثيرة من متى بدأت علاقتك مع حورية ... ان شاء الله لن تنقطع شو رأيك بالمنتدى هذه الفترة ؟؟ اول مرة فتحتي نت ؟؟ متى ؟؟ الى ماذا تعزين سبب قلة المتواجدين في المنتدى نسبة الى عدد المشتركين يعني 21000 مشترك مع عدد المتواجدين لا يتجاوز 60 في اي وقت صلي على النبي لمدة دقيقة وقولي كم مرة صليتي على النبي اللهم صلي على سيدنا محمد تحياتي العطرة لك اختي في الله مية وردة |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
مشكور كتير على مشاركتك فى الموضوع وأنا سعيد لأنه نال إعجابك وأتمنى إنى أظل فى المستوى ده دايما لكن أحب ألفت نظرك إن كل عضو مسموح له بسؤال واحد فقط فأرجوا أن تختار سؤال واحد من الأسئلة التى طرحتها ليتم الإجابة عنه ولا تحرمنا من وجودك تقبل مرورى |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
هاد فتى الأنبار مو حيا الله بطلعله يسأل اللي بده اياه بس ازا كانت هاي قوانين السجن عاقبه ولا تخليه يسأل ولا سؤال :icon11: :icon11: :icon11: :icon11: :icon11: :icon11: منور خطاب |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
أختى وردة الأقصى لا تنسى إن ميعاد خروجك كان بالأمس فحاولى تجاوبى على الأسئلة وتختارى أحد الأعضاء ليدخل مكانك فك الله أسرك هههههههههه أتمنى تكونى قضيتى وقت سعيد فى السجن ده لا تحرمينا من التواجد ولا تقطعى الزيارات هههههههههههه أما بالنسبة لرأيى فى إجابتك على سؤالى فأحب ألفت نظرك إن علاقة مصر أو أى دولة عربية أخرى بفلسطين أكبر بكثير من أن تنحسر فى مسألة المعابر ولذلك أنا وجدت فى إجابتك قصور شديد جدا وعشان أوضح القصور ده محتاج وقت لكن أوعدك إنى هنزل ردى فى موضوع خاص وأتمنى إنك تقولى رأيك فيه والموضوع هيكون مكانه المنتدى العام بس مش هقدر أنزله النهارده عشان المذاكره لكن أوعدك إنى أنزله فى أقرب وقت تقبلى مرورى المتواضع |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
منورة :icon31::icon31::icon31: حورية :icon31::icon31::icon31: أنا قولت كده عشان دى قوانين السجن لكن لو عندك رأى تانى أنا مستعد أنفذه بدون نقاش بما إنك مسجونة قديمة وعندك خبرة بالسجن ده أكتر منى هههههههههههههههه أنا وضعت الشرط ده بس علشان أخفف عن المسجونين وعلشان أبعد عنى منظمات :icon5::icon5: حروق الإنسان :icon5::icon5::icon5::icon5: والمحاكم الدولية :icon5::icon5: وبرضه عشان مايطلعوش ضدى :icon5::icon5: مذكرة توقيف :icon5::icon5: وأنا لسة طالب وعايز أشوف مستقبلى ههههههههههههههههه نورتى والله أختى :icon31::icon31::icon31:حورية :icon31::icon31::icon31: وأتمنى وجودك ما ينقطع تقبلى مرورى |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
:icon6:
نـدوش :icon9: نـدوش :icon7: :icon9: سـألت أنـا :icon9: بتزكـر أني سـألت من فـترة :icon9: مش راح تطلعي من هالسجـن :icon7: الا لما تجاوبي ع سـؤالي :icon7: يلا :icon11::icon11: وراح أخلي الحارس تبع السجـن يشدد الحراسة عليكي :icon11::icon11: أشوف أنا ولا انتي :icon11::icon11: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
اميرة منوره حج منور انا نفسكو |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
اعذرنا مشيها هالمرة ( عبّرها ) شو قلت خطاب ان شاء الله نتواجد قدر المستطاع بارك الله فيك |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
شرفتينا حورية ليش ما توقفي معي في هاي المشكلة :b: مع الاسف هههههههههه اقتباس:
حسبي الله ونعم الوكيل بارك الله فيكي ما قصرتي معي :b: منورة الصفحة بتواجدك جعلك الله من حور الجنة اخوكي في الله |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
معلش ياجماعه مشغولة شوي والله هاليومين وبكره عرس ابن خالي ماشاء الله الأعراس وراا بعض ,, اللـه يزيـد وويبــارك عئبال عند العزابية :p وان شاء الله اليوم راح اخلص الأسئلة :) |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
نونه
بما انك ما جاوبتي على سؤالي الاول رح أسألك سؤال تاني ؟؟ شايفه ما اطيبني ؟ يلا احكيلي شو صار للأرنب لما ما سمع كلمه امو ؟؟؟ ^,^ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
اقتباس:
والله كنت عم بمزح ولوووووووووووووو خود راحتك اكيد انت عارف يعني بتمون على راسنا من فوق :s (43): |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
يا خالتوا ما انا كمان كنت بمزح معك :b: وشفت كلامك وهذا اسعدني :s (43): حورية بس لا تكوني زعلتي حجة :icon9: .. ما تعمليها وتزعلي من حدا !!!! :icon11: اشكرك خيتو ربي يسعدك اقتباس:
كم خال عندك وردة ؟؟!!!!!!! هههههههههههه صاحبة واجب حجة وردة كل الود |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
خيانة مع مرتبة الشرف:matrix: مصيرك اسود ،، اسود ،اسود :icon7: تنسيش تردي عسؤالي :icon28: بصفحة 13 بلاش اعصب :icon7: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
يه هوه في سجن هون وأنا ما معي خبر !!! |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
أحبابى آسف جدا على التأخير بس ده كان بسبب إن جهازى عطلان ولسه مصلحه واتفاجئت إن وردة الأقصى لسة موجودة بالسجن وده طبعا مخالف لقوانين السجون العالمية وعايزين نرحمها شوية ههههههههههههههه :icon11: وعشان كده قررت إدارة السجن الإفراج عن وردة الأقصى :icon28::icon28::icon28: (((( واغتيالها بعد الخروج )))) :icon28::icon28::icon28: لعدم إجابتها على جميع الأسئلة وقررت إدارة السجن أيضا إعتقال المسجون الجديد وهو / هى :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :icon26: :s (43)::s (43)::s (43)::s (43)::s (43): (((( ليال )))) :s (43)::s (43)::s (43)::s (43): وعلى جميع الأعضاء التوجه فورا لاعتقالها أختى ليال أتمنى لكى قضاء وقت ممتع بالسجن بالتوفيق إن شاء الله |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
لايكون انا المسجون الجديد ،،،، دنه بريئه
هههههههههه ورده رافضه تجاوب الا بحضور المحامي |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله أنا فاطس من الضحك لأنى أضفت الرد من غير ما يكمل وكنت بعدل الرد وبعد ما خلص لقيت ردك والله ما خاب توقعك أختى ليال على العموم واضح إن فيه وئام بينك وبين السجن هههههههههههههههههههههههههههههههههه أنا عايز أشكرك لأنى مفيش حد ضحكنى بالشكل ده من فترة حياكى الله ممكن أتشرف بإنى أكون أول سائل سؤالى هو ما هو الإسلوب الذى تستعمليه لإثبات ذاتك وإظهار شخصيتك بين الناس ؟ ملحوظة : أنا عارف إن السؤال حساس على الأقل من وجهة نظرى وعشان كده أتمنى إن تكون الإجابة صريحة أو تقولى لا إستطيع الإجابة إذا كنتى مش قادرة تجاوبى عليه تقبلى مرورى المتواضع |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اسفة خطـاب عنجـد
واللـه لا نـت مسـاعـد ولا وقـت مسـاعد ولا ظـروف مسـاعدة مشـان هيـكـ تأخـرت اعطيـني فرصـة الليلــة بـس اجــاوب عالكــل وبعـد هيـكـ اغتــالنـي انحــرني حطنـي بسجـن انفــرادي اللــي بــدك ايــاه اعملــو :p واسفــة مــره تــانية عالتــأخيـــر :s (43): |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
الله يكون فى العون أنا عارف إن كان عندكم زفاف من وقت قريب وعشان كده عفونا عنكى أما بالنسبة للإغتيال والنحر أنا أقدر أعمله فى نفسى لكن عمرى ما أقدر أعمله معاكى لأنى بحبك إنتى وأعضاء المنتدى حب كبييييييييير جدا وده لأنكم شباب فعلا مميزين ومحترمين جدا وأتمنى إن ربنا يقدرنى وأقدر أكون فى مستوى فكركم على العموم لو قدرتى تردى على الأسئلة ردى ولو الوقت مش مساعد ممكن تعتذرى للأعضاء اللى سألوكى لكن بالنسبة لإدارة السجن فقررت الآتى :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :s (43)::s (43)::s (43)::s (43)::s (43): (((( عفونا عنكى )))) :s (43)::s (43)::s (43)::s (43): ربنا يوفقك وتقبلى مرورى |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
نورك تؤبرينـي :icon26: انـا الحمـدللـه تمــام مشتائتلــكـ مـــوووت :icon26: :wacko: شو مــالكـ معصبـة ولـي روئــي رنيـت ع رمــوش لأنهــا ما عـم تبيــن لا عالمنتــدى ولا عالإيميــل واللــي خوفنـي أكتــر قبــل ماتغيــب بكـم يــوم شفـت رد إلهــا بتحكـي فيــه أنـو بدهــم ينيمــوها بالمستشفـى ومـن هالحكـي :b: مشــان هيــكـ اتصلــت عليهــا :b: وإنتــي يادبــه اتصــلت عليكـي هديــكـ المــره بأخــر الليــل وحكيــت معــكـ :icon6: واللــه بحبـــكـ مــن كــل قلبـــي أمونتــــي وغاليـــة عليــي كتيــــر :icon5::icon26: أكتــر شــي بإذينـــي حــدا يحكــي علــيي بظهــري مــو عاجبــكـ شــي فينــي تعــال واجهنــي وحاكينــي أمــا تحكــي علــي بظهــري بتدايــق كتيـــر مـن هالتصــرف :b: وكمــان لايمكــن أغفــر أو اســامــح اي حــدا بعمــل هــاي الحركــة معـــي :icon31: وانــا اصــلاً مــو معطيــة فرصــة لحــدا يحكــي علــي اللــي بحكــي بحكــي بالخيـــر عنــي :icon11: بــس صــارت حركــة قديمـة مع وحــدة صاحبتــي قبــل هيــكـ وافترقنـــا مــن ورا هالقصـــة :icon5: أكتــر شــي بفرحنــي لمــا اشــوف كــل اللــي حواليــي مبسوطيــن وفرحــانين أكيــد بنبســط وبفــرح معهــم :showoff: تؤبشــي ئلبــي أمونتـــي شــو بحبـــكـ نــورتــي ياغاليــــة :icon26: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
:icon6: :icon6: :icon6: شــو عفـــوتــو عنـــي لاااااااااااااااااا بــديش بــــديش رجعونـــــي السجـــــــــن :icon5::icon5::icon5: :showoff: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
مرسي حبيبتي منوشتي نورك ياروحي :icon26: أكيــد بحبــكـ وبمــوت فيكـي شـو هالسـؤال ولــي :icon7: :icon26: :icon26: لا بالعكـس ولا مــره زعلــت أو تدايئــت منــكـ :icon9: بحــب أحكــي معــكـ كتيـــر واللــه وبرتاحلـــكـ كتيــــر :icon26::icon26: اكتــر شخــص بحبــو بعـد مـامـا وبــابــا :matrix: :icon9: شريــكـ حيــاتـي مستقبـــلاً :icon11: نورتــي تؤبرينـــي إنتــي واســألتــكـ :icon11: :icon26: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
ياحيــاتي انتــي تسلميلـــي يائلبــي إنتــي القمــر واللـــه :icon26: ولــووو هيــداا ســـؤااال :icon11: شايــف البحـــر شــو كبيـــر كبـــر البحــر بحبــكـ شايــف السمــا شــو بعيـــدة بعــد السمـــا بحبـــكـ :icon26: وإنتــي عارفـــة هالشــي وعم تغششينــي كمـــان :icon11: فديتــــكـ واللـــه :icon26: |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
على راحتكـ |
رد: سجن شباب فلسطين // .!. وردة الأقصى .!.
اقتباس:
راح اطبـق نصيحــة ليالــو لن اتكلــم الا بحضــور المحامــي :icon11: |
| الساعة الآن 07:16 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
new notificatio by 9adq_ala7sas