![]() |
رد: اوفيس مصري
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
يسلموووو |
رد: اوفيس مصري
ههههههههههههههههههههه
هلأ فتح .. حلوه والله |
رد: اوفيس مصري
بس مفيش اجهاز فى مصر كده يا حبيبى انته يمكن تكون عندوك انتوا بس مش عندنا
على العموم تسلم يا حبيبى |
رد: اوفيس مصري
اخي الكريم وهم اسمه الحبيب مع كل احترامي وتقديري الك ...
على ما اعتقد انت دخلت على منتدى النكت والفكاهة ..........والباقي عندك ....ارجو ان تفهم لوحدك .. |
| الساعة الآن 01:59 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
new notificatio by 9adq_ala7sas