المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : إستفتاء عن " صدام حسين "


حبوب
10-18-2005, 03:49 PM
أرجو ان يقوم كل عضو من الاعضاء بإدلاء رايه في هذا الموضوع وهو
رأيك في الرئيس صدام حسين


:icon26:

محمود
10-18-2005, 04:02 PM
انا راح أحط استفتاء .. بالموضوع .....
انا برأي انه كويس لكن عنده سلبيات

anos
10-18-2005, 07:11 PM
عنده سلبيات بس بيضله افضل من الامريكان

فارس فلسطين
10-26-2005, 11:25 AM
والله هو راجل بكل معاني الكلمة والي حضر محاكمة العلوج اله يفهم كونه رجل من كلامه مع القاضي الخاين الي كان بيحاكمه والله يفرج اسره

حكيم فلسطين
10-26-2005, 11:55 AM
لقد خسرت الشعووووووووووب العربية والاسلامية افضل قائدين وزعيمين
هما
الرئيس / ياسر عرفات
والرئيس/ صدام حسين