مشاهدة النسخة كاملة : إستفتاء عن " صدام حسين "
أرجو ان يقوم كل عضو من الاعضاء بإدلاء رايه في هذا الموضوع وهو
رأيك في الرئيس صدام حسين
:icon26:
محمود
10-18-2005, 04:02 PM
انا راح أحط استفتاء .. بالموضوع .....
انا برأي انه كويس لكن عنده سلبيات
عنده سلبيات بس بيضله افضل من الامريكان
فارس فلسطين
10-26-2005, 11:25 AM
والله هو راجل بكل معاني الكلمة والي حضر محاكمة العلوج اله يفهم كونه رجل من كلامه مع القاضي الخاين الي كان بيحاكمه والله يفرج اسره
حكيم فلسطين
10-26-2005, 11:55 AM
لقد خسرت الشعووووووووووب العربية والاسلامية افضل قائدين وزعيمين
هما
الرئيس / ياسر عرفات
والرئيس/ صدام حسين
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.