المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : افتخروا يا شباب احنا احسن من البنات بمليون مرة


حكيم فلسطين
10-18-2005, 07:20 AM
افتخروا يا شباب احنا احسن من البنات بمليون مرة
___________________________________ _____


عزيزى الشاب أفتخر احنا احسن من البنات بمليووون مره

--------------------------------------------------------------------------------

ليه احنا الشباب احسن من البنات؟ سؤال وجية جدا



اولا : مكالمه التليفون تنتهي في ثلاثين ثانيه.



ثانيا : لقضاء خمسة ايام أجازة تحتاج لشنطة واحدة فقط .



ثالثا : عندما تغير محطات التليفزيون لست بحاجه للتوقف عند كل مشهد فيه شخص يبكي.



رابعا : مش محتاج تشيل معاك شنطه مليانه بحاجات تافهه فين ما تروح.



خامسا: تقدر تاخد دش وتكون جاهز في عشر دقايق .



سادسا: ثلاث قطع من الملابس تكلفك 150 شيكل . ( بيطلعو 140 ريال سعودي تقريبا )



سابعا: اذا وصل عمرك ثلاثين ولسه ماتجوزتش عادي ماحدش هيقول حاجة


ثامنا: اذا وصل عمرك فوق الاربعين ماتجوزتش عادي هيقولوا عازب.



تاسعا: الشعر الابيض يعطيك شخصية.



عاشرا: اذا شخص حضر الحفله وكان لابس زيك عادي.



احدعشر: مش محتاج تتفتكر اعياد ميلاد كل اصدقائك.



أحلى وأصدق ما قيل عن المرأة



المرأة في سن الـــ 18 سنة هي مثل كرة القدم 22 واحد بيجري وراها.



أما في سن الـــ 28 سنة فهي مثل كرة السلة 10 بيجروا وراها


أما المرأة في سن الـــ 38 سنة فهي مثل كرة التنس كل واحد يحدفها على الثاني .


أما المرأة في سن الــ 48 سنة فهي مثل كرة الغولف تسقط فالحفره

محمود
10-18-2005, 08:08 AM
ههههههههههههههه
شو هذا حكيموو
من أول موضوع أقراه اليوم وطلع نكتة بجد

حكيم فلسطين
10-18-2005, 09:18 AM
يسلموووووووووووووووووووووو محمود على المرور

صقر جباليا
10-18-2005, 09:47 AM
ههههههههه
شو هادا حكيمو صاير تضرب حكم وامثال والله
كلامك حلو كتير انا عارف انو طول عمرنا احسن من البنات بس يلا بناخدهم على قد عقلهم شو بدنا نساوي
مشكووور على الكلام الروعه

حكيم فلسطين
10-18-2005, 10:15 AM
يسلمووووووووو حفيد على المرور
ويدا بيد للقضاء على البنات
:showoff: :showoff: :showoff: :showoff: :showoff: :showoff: :showoff:

فارس فلسطين
10-18-2005, 10:59 AM
يسلموااااااااااااا حكيم على الموضوع

حكيم فلسطين
10-18-2005, 11:57 AM
يسلمووووو اخوي فارس على الرد الرائع

anos
10-18-2005, 07:27 PM
ههههههههههههههه بس مش كلهن :showoff:

يعطيك العافية

صقر جباليا
10-18-2005, 09:40 PM
ولا يهمك انوووووووووووووووووووس
ويسلمو على المرور